Ouais, là ils sont sur la mauvaise pente...Le coup de grâce serait que la société Futile soit pour une réédition un peu pourri.
How Fair AXS WorksRegistrationRegister through your AXS account from Wednesday, April 8, 2026 at 7am PDT through Sunday, April 12, 2026 at 11:59pm PDT.Registering early or late does not affect your chances to receive an invitation email.You may register for multiple cities (one registration per city).A valid credit card and billing address are required to register. Your card will not be charged unless you purchase tickets.Multiple registrations for the same city will be disqualified.How Selection WorksAfter registration closes, selected fans are sent an invitation email.All registered fans will be notified by email between Tuesday, April 21, 2026 - Wednesday, April 22, 2026 about their status.If you receive an invitation email, it does not guarantee tickets will be available for purchase.Selected fans will receive a private, one-time-use purchase link tied to their AXS account.*Fans who were not selected will be notified and will receive a reminder to purchase available tickets at the public on sale on Friday, April 24.Purchasing TicketsInvitations give fans the opportunity to purchase tickets, not guaranteed, and subject to availability.Tickets are sold on a first-come, first-served basis within the purchase window to those who received an invitation email.Limit 4 (four) tickets per day per selected fan.Tickets will be delivered digitally via AXS Mobile ID.**Selected fans for Mexico City will be provided separate instructions on how to purchase tickets.
Si ce projet est lié à Futile Endeavours et que rien n'arrive dans les prochaines semaines, je retournerai à mon très confortable deuil que j'avais entamé avec philosophie après la tournée.
J'ai beau être un fan ultra hardcore et en mesure de dépenser 80 euros pour 2 heures de fun: mais là on parle d'une diffusion d'un film très largement produit à l'aide d'un jeu qui a 5 ans et d'une visite très rapide de quelques couloirs probablement bien mis en scène, je ne dis pas, mais bon...La visite dure 2 heures, dont 1h20 de film et ils disent juste "qu'un temps dédié pour se balader dans l'installation est prévu", ça m'étonnerait fort que ce soit hyper conséquent. Et au delà de ça, ça ne reste qu'un musée itinérant.Honnêtement, 20 balles, je dis pas, mais pas au delà.