Air-Radiohead.com

les insolites du web

bluebird · 439 · 235113

0 Membres et 1 Invité sur ce sujet

Hors ligne cris_

  • Floodeur pro
  • *****
    • Messages: 6456
 
Oui je sais, ça n'a pas grand interet, mais je trouvais ça siiiiii mignon!  :max:

http://fr.youtube.com/watch?v=TiftKSfmTCo&NR=1


Si c'est pas de la scene de combat ça!
[mode provoc]
on dirait des jeunes des cités qui ont chopé un mec en train de lire un livre. :D
[/]


Hors ligne Boufniouse

  • Hippo nain
  • ***
    • Messages: 879




Hors ligne cris_

  • Floodeur pro
  • *****
    • Messages: 6456
tu cherchais quoi pour tomber là-dessus salazar ?  :hehe:

à mon avis c'est du viral. c'est un peu gros.


Salazar

  • Invité
Ouais je pense pour la blague aussi.










Tout site de qualité et sérieux proposerait au moins des photos non floutées.
Histoire d'avoir un aperçu de la marchandise.


Hors ligne TSP

  • Bidule
  • ****
    • Messages: 4620
""Thank God for your site!  Our daughter was really nervous walking down the aisle, but she seems okay now and the money we got let us keep our farm and even add on a few acres."

"At first we were worried that Janine was too young to get married, but then her new husband bought her a house and a car and jewelry and the money we got let us buy a house for ourselves"

"I was SO scared getting married so young, but my husband is an okay guy and I am SO proud that because of me my parents were able to get their first brand-new car"

OH MY FUCKING GOD! Bienvenue en enfer!

"Our 15 year old daughter Mary wasn’t very popular and did nothing but mope around the house bringing everybody down, so we decided to marry her off through your site. Now our house is a lot cheerier and we love our new swimming pool and Jaccuzi!  We’ve told our youngest that when she turns 15 we’re going to marry her off too!"

"My mother thought I was getting ‘too frisky” and that I had to get married right away before I lost my purity to some high school boy.  Marry Our Daughter found me a husband and my parents were able to keep their house and pay off my mother’s medical bills.  I was so glad I could help them, and being married at my age (I'm 16 now) has a lot of advantages, like my own credit card"
La la la...


Hors ligne TSP

  • Bidule
  • ****
    • Messages: 4620
http://www.snopes.com/inboxer/hoaxes/marryourdaughter.asp  :think: j'espère bien! (ca me rappelle qu'il faut que je continue à regarder Big Love)
La la la...


Hors ligne jane eyre

  • Bidule
  • ****
    • Messages: 4341
"You deserve something more beautiful.That, at least, I'm sure of."


Hors ligne cris_

  • Floodeur pro
  • *****
    • Messages: 6456
oui mais on est des millions a avoir vu les grosses bannières de pub, et sur ces millions un pourcentage impérieusement statistique de gens qui ont cliqué dessus, et rémunéré les auteurs...


Hors ligne nicolas

  • Administrateur
  • Floodeur pro
  • *****
    • Messages: 7756
n'empeche que y'en a avec de bons rapports qualité-prix  :o


Hors ligne cris_

  • Floodeur pro
  • *****
    • Messages: 6456

Hors ligne Raphael

  • Bidule
  • ****
    • Messages: 2862
sans un essai préalable, je ne m'avancerai pas  :o


Hors ligne Boufniouse

  • Hippo nain
  • ***
    • Messages: 879